MANGACS TEAM
All for Counter strike 1.6 and more WWW.MANGACS.3XFORUM.RO WWW.MANGACS.3XFORUM.RO WWW.MANGACS.3XFORUM.RO WWW.MANGACS.3XFORUM.RO FREE DOWNLOAD - Filme noi 2016 filme noi filme comedie filme horror filme de groaza filme aventura filme actiune filme desene animate download filme gratis filme noi , filme thriller , filme gratis , jocuri full download , jocuri gratis , jocuri full , muzica noua , muzica romaneasca , hacking , torrent , jocuri free download , free download cfg silent aim ,dll , aimbot for counter strike 1.6 free download, scripts aim , eac , voiplay , Vac : WWW.MANGACS.3XFORUM.RO WWW.MANGACS.3XFORUM.RO FREE DOWNLOAD Cheat counter strike eac3 vac3 aimbot dll yahoo facebook hack aegiss
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
MANGACS TEAM | Reguli | Inregistrare | Login
POZE MANGACS TEAM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Dulci-k
| Femeie 22 ani Giurgiu cauta Barbat 22 - 45 ani |
|
dude
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 250
|
|
are va fi automat evaluat si inlocuit de compilator (deci fara nici o implicatie asupra rularii programului) cu valoarea in baza 10:3 Codul care face posibil asa ceva:
/* * determinam la inceput cel mai mare integer care poate fi * descris (atomic) pe o masina, pt a beneficia de cele mai * multe lungi secvente de cifre pe o masina de 32 biti: * 'long'(dword din asm) de maxim 10 cifre pe masini x86 * 'long long' de maxim 19 cifre pe masini x64 * (long long exista si pe masina de 32 biti, dar va * fi simulat sau truncat) */ typedef long long longest_t;
/* * clasa template, specializata numai pentru longest_t * tot secretul aici este valoarea elementului 'value' din * enum, care nu e precizat direct ci lasat sa fie evaluat * prin recursivarea in alte instante ale clase template, * adica numarul nostru 'deghizat' in binar (el fiind tot * scris in decimal), va fi impartit pana la epuizare la * 10, retinand resturile impartirii (adica izoland cifra * cu cifra) apoi reinmultind cu 2 pt a schimba baza. */ template<longest_t N> class bin { public: enum { value = (N % 10) + (bin<N/10>::value << 1) }; };
/* * ne vom opri la ultima cifra, pt a ingadui incheierea * lantului recursivitatii si 'reimpachetarea' stivei * acest lucru este posibil datorita specializarii (adica * tratarii separate a) template-ului pt. cazul cand * numarul devine 2 (acest lucru e 'fortat' de noi mai * jos...) */ class bin<2> { public: enum { value = 0 }; };
Desi template-urile au realizat toata treaba pentru noi si sunt instrumente perfecte aici, operand numai in timpul compilarii, vom apela totusi la fratii lor 'vitregi': macrocomenzile, din doua motive: # 1. e destul de ciudat a scrie bin<10>::value de fiecare cand vrem numarul 2 scris in binar # 2. dupa cum am spus in introducere octalul ne poate juca feste, asa ca vom prefixa invizibil un 2 in fata oricui numar in noua baza, pt a inlatura orice confuzii si pt a avea si un mecanism simplu de stop.
Macro-ul este:
#define binary(n) bin<2##n>::value
De notat aici operatorul ## al preprocesorului, care lipeste direct doi operanzi sau paramatri (din a##b va rezulta ab).
Cu toate acestea puse la punct, nimeni nu ne mai opreste sa scriem de acum incolo:
binary(11) = binary(011) = binary(000000000000000011) pentru 3 binary(11111111) pentru 255 binary(100000000000000000) pentru 131072 binary(111111111111111111) pentru 262143 (maximumul in binar pe un sistem pe 32biti)
Sper sa va placa micul truc si folositi-l pe oriunde aveti ocazia sau nevoia! Ca o nota in plus, pe acest mecanism al utilizarii templaturilor si faptul ca ele sunt evaluate de catre compilator printr-o 'pseudoexecutie', numeroase alte programe interesante se pot realiza: numarare de biti, mini calculatoare pt. constante, etc. O nota de inspiratie personala a fost vizualizarea unui mini compilator de LISP realizat numai in template metaprogramming (exact ce am utilizat mai sus)!
Tutorial facut de dude!
|
|
pus acum 12 ani |
|
nebunie;d
Mng-Team
Din: System32
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 729
|
|
cica tutorial facut de dude dar nu stii nici 1% din ce ai scris aici
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
ReYo
Activ Member
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 92
|
|
Chiar ca)
|
|
pus acum 12 ani |
|
EDIISJKE
Gold Member
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 217
|
|
tut facut de freaka duda
|
|
pus acum 12 ani |
|
cosma91
Respected Member
Din: VaLcea-CiTy
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 489
|
|
Ce tare e semnatura lui fuNNNNky nu mai pot de ras ))
_______________________________________
Onoare, e Ceva ce multă lume n-are, e Toți se calcă ๎n picioare Doar pentru atโtea lucruri fără valoare
|
|
pus acum 12 ani |
|
nebunie;d
Mng-Team
Din: System32
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 729
|
|
scuzati off ) dar ms
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|