Dwayne
Super Member
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 177
|
|
Ce este un vec obiectiv? Un vec Scopul este de fapt un loc pentru dvs. aimbot pe bază de OGC să vizeze.
Care sunt cele 4 numere pentru? Iată un exemplu: avadd 0 20 6 6 avadd 1 26 6 7 ------------------- Primul număr: avadd 0 20 6 6 Practic, primul număr se spune în cazul în care această parte a vec este un vec picioare, sau un vec scufundare. 0 Numărul este în picioare. Numărul 1 este pentru scufundare.
Al doilea număr: avadd 0 20 6 6 Al doilea număr este numărul de înălţime. Dacă aţi pus avadd 0 0 0 0, care este un simplu simplu din stomac vec. Dacă te duci peste 0, merge mai mare decât stomacul, dacă te duci jos, se face mai mică decât stomacul.
Treilea număr: avadd 0 20 6 6 Treilea număr este înainte. De exemplu, dacă ai sta în partea din stânga a unei persoane în căutarea de la umărul stâng, şi vă schimbaţi numărul mai mare, ar trebui să observaţi forward.If vec merge ai pus într-un negativ (-) înainte numărul, veţi observa Vec merge înapoi.
Numărul patra: avadd 0 20 6 6 Al patrulea număr este numit drept. Dacă te uiţi la o persoană din spate a modelului lor, şi voi creşte numărul de dreapta, ar trebui să observaţi vec merge spre dreapta. Asta este unul dintre motivele pentru care nu-mi place că 3D producatorul Vec "pentru n00bs", deoarece este foarte unaccurate. Dacă numărul de dreptul de a face un negativ (-), atunci ar trebui să observaţi vec merge stânga. De exemplu, dacă ai pus în avadd 0 0 0 -10, ar trebui să observaţi vec merge spre stânga, dacă te holbezi la un model de la spate. -------------------------------------------------- ------------ Cum instalez un vec? -------------------------------------------------- ------------ Bine, ceea ce va face este de a face un alias. De exemplu:
exemplu, alias "avadd 0 20 6 6; avadd 1 26 6 7"
Puteţi să copiaţi că alias de mai sus, şi lipiţi-l în cazul în care toate de vectori aimbot dvs. sunt stocate. Zona de obicei un vector ar fi plasat este într-un fişier numit "aimbot.cfg", dar aceasta variază cu fiecare hack.
-------------------------------------------------- -------------------------------------- Mai întâi am să vă spun de 3 CVAR foarte importante modelaim avdraw height_correction
modelaim-porneşte sau opreşte vectori osoase 0 = scop de utilizare vectori 1 = os de utilizare scopul
avdraw-atrage Vectori 0 = atrage nici unul 1 = atrage vetors scop 3 = atrage oase şi os selectat 4 = 3, şi nu la numărul de os Echos HUD şi numele
height_correction-Inaltime de corecţie pentru oase numai în sus şi în jos x <0-se mai x = 0-none x> 0-se mai mare
Acum, pentru CS se va urmări în mod automat pentru cap, deoarece toate pieile au oase aceeaşi # S pentru cap. Acum, pentru diferenţa tweak lei ov <height> <right> <forward> Acesta este modul de a folosi acum aceste pete efectele osoase La nivel global ... de fapt a însemnat pentru fixarea în cazul în care oasele sunt afectate în cazul în care cutiile sunt de fapt. -------------------------------------------------- -------------------------------- Avansat Am începe cu tine descărcarea 2 Progs de la aceste site-uri Half-Life Model de Viewer Şi MilkShape 3D cu aceste două progs puteţi afla locuri de os şi cutii de afectate, fără a intra în joc ....
Prima Alege un model .... cum ar fi arctic.mdl du-te la CSIERRA \ Half-Life \ cstrike \ modele de \ Player \ arctică şi alege arctic.mdl
Apoi, trebuie să deschideţi în Notepad DA bloc notes ... veti vedea ca acest sumtin "arctic \ arctic.mdl" în fişierul, uneori, acesta va avea alţii, cum ar fi modele de \ \ ggames jucatori \ model.mdl, dar te GIST Care este folosit este folosit pentru încărcarea astfel încât să ia variabila pe care tocmai aţi găsit şi a pus acest lucru în fişierul os CFG vectory Cod:
clear_models MDL / / necesare pentru a crea noi vecs
lei noi arctic \ arctic.mdl
lei noi arctic \ arctic.mdl care selectează modelul de acum pentru a adăuga puncte deschide 3D MilkShape. du-te la Tools-> jumătate de viaţă-> decompila normale de înjumătăţire lei şi deschideţi fişierul va avea 4 casetele de selectare păstra numai referinţele verificate şi texturi şi apăsaţi OK, apoi mergeţi la File-import deschis artic.mdl apăsaţi OK exploda ea apare pentru a găsi oase merge la articulaţii în fila din dreapta panoului de control. veţi vedea o listă Selectaţi una şi un punct roşu va apare în cazul în care este comun. pentru a găsi os # aţi putea conta incepand de la 0 (hard disk), sau ai putea merge la Tools-> info model de a deschide articulatiile copac şi o listă comună se va deschide cu o listă de numere de oase şi oase Acest lucru este util să ia acum os numărul pe care doriţi şi de a face acest lucru Cod:
lei add_spot # 0 0
Acest lucru va face botul scopul exact de la acel punct. dacă doriţi să urmărească, la botul undeva intre 2 puncte face acest lucru Cod:
lei add_spot # # doilea 0.5
0.5 este la jumătatea distanţei de la 1 până la os os secunde face acum acest lucru cu fiecare model de pe care doriţi ca faţa locului pentru a bloca pe apoi, la sfârşitul adăuga acest mdl0 alias "modelaim 1; lei primul 0; scopul de init mdl0" că este un alias pentru a spune bot să urmărească, la primul loc listat pe care le pune, dacă doriţi mai mult de 1 loc pe piele trebuie doar să adăugaţi un alt sub-l place acest Cod:
mdl0 alias "modelaim 1; lei primul 0; scopul de init mdl0" mdl1 alias "modelaim 1; lei primul 1; Scopul init mdl1"
Deci, un exemplu ar fi vec Cod:
lei noi arctic \ arctic.mdl MDL add_spot 5 6 3 MDL add_spot 5 0 0
lei noi SAS \ sas.mdl MDL add_spot 5 6 3 MDL add_spot 5 0 0
mdl0 alias "modelaim 1; lei primul 0; scopul de init mdl0" mdl1 alias "modelaim 1; lei primul 1; Scopul init mdl1"
Acum imi amintesc doar are la modelele selectate.
pentru a accesa fişierul salva doar acest lucru şi adăugaţi exec file.cfg la gsdlsite.cfg SAU adauga la aimbot.cfg SAU gsdlsite.cfg
de a utiliza de tip "mdl0" în OGC consola sau aţi putea adăuga la meniul de comandă cu "*" "Cap" "mdl0"
Oh ya uitat Viewer modelul HL este pentru a vedea unde sunt hitboxes şi a vedea dacă vecs dvs. lovit casetele corecte afectate, cum ar fi caseta lovit la cap doar instala activa si uita-te la oasele corespunzătoare, evidenţiate în milkshape cu cele din hl modelul Viewer în cazul în caseta de mare succes, apoi -------------------------------------------------- --------------------------------------- Bine toată lumea şi i-am plictisit ca dracu ', chiar acum, aşa că am sunt să tastaţi un tutorial vec şi lucruri care ajuta vecs!
OK te duci aici: aici este o comuna vec: Numele alias "avadd 0 21 6 0; avadd 1 27 4 0"
bine şi vă permite să încep cu alias: "Alias", se spune hack că există o comandă, astfel încât să trebuie să-l înainte de a avea o comandă de script.
acum vezi "nume", şi că este ceea ce doriţi să comanda alias pentru a fi numit.
acum merge aici comanda: trebuie să aveţi COMAND în ghilimele "comanda".
după care le vezi "avadd", care înseamnă, de asemenea, suplimentele vector Urmarind care spune aimbot în hack dvs. un vec este să încărcaţi.
după ce veţi vedea că veţi vedea un număr de "0 sau 1", care spune aimbot dacă este vorba de raţă sau de suport (0 = permanent 1 = Crouch)..
acum veţi vedea un alt număr de "22 sau 27" şi în cazul în care acest lucru este greu de rahat vine inch Numărul doilea vine de la înălţime. Înălţimea spune aimbot cât de mare pentru a aim.usually doriţi să fie 21.1-22.8 în picioare, dacă nu utilizaţi joolz care vor fi 24.0-24.5. pentru Crouch utilizaţi 26.8-27.4, 28.3-29.5 pentru joolz.
ok treilea număr este "înainte" pe care le vad ca pe "6 şi 4". bine înainte este uşor ca dracu '. se spune aimbot în cazul în care în interiorul corpului cat de departe sau de departe ar trebui să urmărească. bine, de obicei, veţi dori 6.3-7.3 pentru sta-am prefera 6.8, precum şi pentru rata 3.3-4.9 sau 7.8-8.5 contează cum vrei să-l am prefera doua "7.8-8.5" i place 8.3.
Acum, numărul de al patrulea şi ultimul este cel mai tricky.it este drept, care spune cât de mult la stânga sau la dreapta, ar trebui să vizeze vecs. (Am pus 0 pentru mijlocul de cap). atunci când se utilizează reptului ai ajuns să fie cauza atentă a bobbing.well este cl_bob, şi cl_bobup care nu ajuta prea mult. OK atunci când se utilizează chiar acolo, este de 2 moduri de a merge. poti sa faci possitive care are de partea dreapta a corpului sau negative, care merge la stânga. Ei bine, eu prefer pozitiv, deoarece Bob se lol.well lăsat aşa cum vedeţi 0 ar suge folosi "1.5-2.3" sau "2.9-3.4", contează de ping, 1.5-2.3 de mică şi mare este 2.9-3.4, si imi place 3.1 pentru toţi în jurul valorii de o detine; p..
bine, de asemenea, acolo veţi vedea un ";", care spune hack va fi o alta comanda si-l imparte cu alte comenzi asa ca nu strica.
ok bine acum că U a făcut că acum există altă parte: ok ai această parte, care este vec:
Numerele alias "21 6 0 1 27; avadd 4 0"
acum va trebui să facă restul:
sumitall alias "avclear, numere; recul 1.43, height_correction 0, cl_bob 0, cl_bobup 0; txt DaCaNdYmAn6969 vec tutorial vec; # spune test Vec"
ok prima vedeţi alias şi numele după cum ştiţi ce-l face.
acum vezi "avclear", care elimină pur şi simplu de la vec înainte, astfel încât un alt BVE CAN adăugat.
OK următoare veţi vedea "numere" şi observaţi "Wow!, care este numele de numere vec şi alte chestii" OK da ai dreptate că este AR (lol). dar tot ce face este sa aduni Vec-lea în acest script o astfel încât să puteţi pune într-un meniu.
OK următoare veţi vedea "recul 1.43", de bine de recul este un element esenţial pentru vecs.well recul face astfel încât atunci când vă trage simbot nu merge nebun.
după care veţi vedea "0 height_correction", care reprezintă pentru el ceea ce înseamnă că este nevoie de albine nu height_correction. Pentru vecs joolz va trebui să utilizaţi "height_correction 4" dacă veţi comuta la un hack OGC / UGC.
2 Urmatorul lucru pe care il vezi sunt simple. "Cl_bob" şi "cl_bobup 0". tot ce fac este să-l astfel încât atunci când se execută sau excesul de viteză puteţi avea încă o lovitură precisă.
OK lucru cuib este "txt", care spune pur şi simplu un mesaj în hack, în colţul din stânga a ecranului.
ultimul lucru pe care este "# spune" CMA primul Trebuie să vă spun ceea ce "#" nu, tot ce face este de a face hl console.noe "# spune" este ca atunci când apăsaţi pe "Y" şi puteţi vorbi cu toata lumea, bine " # spune DaCaNdYmAn6969 Vec "va spune" DaCanDyMaN6969 Vec "la toată lumea. asemenea, nu există "# say_team", care spune numai in echipa ta.
Acum, pentru meniul de codificare:
"*" "DaCaNdYmAn6969 Vec" "sumitall"
şi "*" trebuie să fie acolo în meniu, deoarece spune hack că există ceva acolo.
următor este "DaCaNdYmAn6969 Vec", care este ceea ce vrei nume comanda din meniu.
ultimul este "sumitall", care este în cazul în care aţi pus aduni parte vec.
ok Ei bine, eu am să add-on: OK, uneori, "/ /" ca acest vec
/ / DaCaNdYmAn6969 ah. Vec Numerele alias "21 6 0 1 27; avadd 4 0" ALI sumitall "avclear, numere; recul 1.43, height_correction 0, cl_bob 0, cl_bobup 0; txt DaCaNdYmAn6969 vec tutorial vec; # spune test Vec"
bine toate "/ /" nu se spune că orice hack, după care se constată că nu contează De asemenea, puteţi face ca "/ *", ci "/ /" este mai rap
_______________________________________ http://www.youtube.com/watch?v=QK8mJJJvaes
|
|